torstai 25. syyskuuta 2014

Jos mulla olis vaateliike just nyt


Jotenkin nämä ihanan puolalaisen vaateliikkeen kuvat kolahti tähän syksyn tuntuun kun selailin Retail Design blogin kuvia. Juttuun tästä klik. Jos mulla olis vaateliike just nyt niin se näyttäisi tällä hetkellä ehkä juuri tuollaiselta. Nuo labelitkin on just rock rock! Voisin lähteä lomalle tonne.

Huomasin tänään facebookista, että olen tällä opiskelublogillani voittanut Kiltakoulu-verkoston myöntämän kunniakirjan ja verkkokauppa.comin lahjakortin. Jee! Välillä tulee olo, että hitto - enpä taas ole muistanut blogiakaan päivittää. Välillä ajattelee, että onpahan tuo ja tuo täällä kökön näköistä, mutta näinä hetkinä sitä ei voi olla kuin kiitollinen. Tosi kivaa, että työstä saa vähän kiitosta ja joku huomioi. Kiitos!

Huomenna luvassa jotain tältä viikolta työharjoittelustani Glorian Kodissa.


3 kommenttia:

  1. Onnea kunniakirjasta ja lahjakortista, oot ehdottomasti ansainnut ne! Blogisi on loistava, luettua tulee säännöllisesti ihan ammatillisesta kiinnostuksesta, vaikka kommenttia en ole tainnut ennen laittaakaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti <3 Ihan tosi kivaa jos on kiinnostuneita! Mitäköhän mä sitten keksin kun koulu ens keväänä loppuu :D Töihin toivottavasti pääsen, niin sieltä sitten jotain? Ja onhan mulla sitten tuo ns. hlökohtainen blogi, niin pitää sit kokeilla siellä kertoo ehkä vähän laajemmin kaikkea. Tää on omalla tavallaan hankala kun on kaksi. Aikoinani päätin näin. Nyt jos tekisin uudelleen niin olisin ehkä yhdistänyt tän koulujutun tuohon mun toiseen :) Saako udella, että mitä itse touhuilet kun kerran olet kiinnostunut aiheesta? :)

      Poista
    2. Saa udella! :) Oon freelancer-puvustaja, mutta teen taas tauon jälkeen satunnaista keikkahommaa myyjänkin hommissa, ja koska liike ja koko ketju on pieni, niin meillä on aika vapaat kädet somistuksen ja muiden visualistin duuniin kuuluvien juttujen kanssa. Aiemmin vierähti kans vuosi lastenvaateliikkeessä ja sit pyöritin pari vuotta pukuvuokraamoa, joten tuttua hommaa pidemmältä ajalta. Ja lavastanutkin oon teatteriin kerran, tarpeistoa/somistusta tehnyt parikin kertaa. Kovasti oon miettinyt tilasomistuskoulutukseen hakeutumista ens vuoden puolella, ja sun blogi on vaan pahentanut sitä kuumetta! Ja ymmärrän joo tuon kahden blogin loukun, mut jos et halua lopettaa tätä opintojen jälkeen, niin voithan sä päivittää tätä ammatillisessa mielessä senkin jälkeen, tehdä tavallaan portfolioksi, ja toista sit enemmän siviilielämän jutuista? :) Ite oon ratkaissut asian niin, että on vaan yksi, joka toimii samalla cv-sivustona ja toivottavasti poikii lisää töitä joskus. Mut ei se silti tarkoita sitä, että aiheessa pysyisin, hehee :D Jos haluat käydä tsekkaamassa, niin osoite on siis http://anniinak.wordpress.com/.

      Poista